Pages

Mar 27, 2009

Balik kampung!!oo oo balik kampung!!

Yeaaa!!Esok saya akan berada di luar kawasan karena saya mau pulang ke tanah tumpah lahirku Kedah jelapang padi..Amik cuti sakan sampai la Isnin ja pun..Nak jumpa atok, cikta,makteh, teah,abg hatim and Fifah..Dah almost 1 year tak balik sejak abah saya sakit so this time abah and mama pun ikut sbb kami semua pun sgt rindu kat Kedah..This jugak first time en suami saya ikut balik Kedah..Plannya ialah mau kasik dia mkn semua makanan yg best kat sana. Abah saya dah siap buat list lagik..Huhu beliau sungguh berkobar-kobar..

Tapi yg penting saya akan CONVO kat UUM..Yea Yea!!

3 comments:

DiZi said...

congrats Amal....dah ada Master ye...congrats lagi...

harnidahussin said...

Amal..dah abis study yer..congrate!

shishe@keen said...

amaaaaaaaaaaaaaaal!

congratssss~

she doa awk cepat2 jd managerrr...

p/s: jd la manager yang di sygi di segani dan di senangiiii

 

Sample text

Sample Text