Pages

Mar 19, 2009

WTF!!

U are free to translate WTF using your own words..for example - 'WANG kat bank TAK penah nak FULL' or 'WANGI TAK ketiak FASHA??' or whatever u want..but for me WHAT THE F*** la mamat-muka tak siap-yg bawak keta proton iswara merah berabuk-macam bagus nak carut org..Pegi M*mp*s la wei!!

Kejadian kat parking siang tadi adalah yg second time di tempat yg sama iaitu di parking lot..First time 2 thn lepas masa aku baru 2 minggu pakai G**2 hitam..First time dulu mmg keta aku kena GEDEBUSH!!Bang Boom Bang!!bumper G**2 tanggal masuk worksyop terbang RM200..Nasib baik minah yg terlibat tu aku boleh kawtim so guna duit masing² repair..

Tadik masa hegeh² nak pi meeting pukul 2.30pm kat Annex kat Pantai Dalam nun - time dah pukul 2.05pm dok kat parking Cyber lagik,hampir² kejadian 2 thn lepas nak jadik balik..Kalo ikutkan mmg la aku salah sbb jln sehala tapi apa aku pedulik..yg si bahlul ni bwk keta laju kat parking lot pastu siap benti tepi keta akuaku kena benti sbb nak jln terus tak muat pastu siap bukak pintu keta dia sbb nak carut maki aku apahal..Hishh berbulu jer tadi tapi aku setakat menjeling sambil berleter dalam keta aku tak bukak car window takut kena tumbuk sbb aku pikir kalo nak angkat tunjuk jari tengah kang esok dia aim keta aku kena calar plak kang..Hishh esok kalu jumpak dlm lif siaplah mamat tu..aku kentut biar dia rasa..Hahaha

Dah tu time balik aku singgah Bangi kat kedai kek..Mati je enjin keta ada lagik sorang mamat tak gheti bahasa mai jual keropok..dah bagi isyarat tak mau beli aku tak bukak jugak car window takut satgi dia hulur pisau kat leher tapi mamat pattani tu ketegaq jugak tak ganjak dari tepi pintu keta aku..Dah dia dok cakap² mulut terkumat kamit jugak ngan aku, at last bukak sikit tingkat pastu tanya brapa ringgit keropok dia jual,aku bayar pastu dia blah..Haihh..Takpa rezeki mamat pattani tu..weekend nih bwk keropok tu balik Melaka..

Benda² lain yg buat aku temperature aku HOT darah mendidih hari ni dari pagi sampai ke ptg antaranya mamat R*f** yg berlagak konon buat keja macam bagus..pastu mamat cina drive keta kat lane kanan buat jalan tu mcm bapak dia punya-aku hi beam 2 kali pon dia buat donno..Pastu jln berlubang kat area taman aku duduk nih-sampai dah tak boleh nak elak dah mesti masuk jugak lubang..Kena report kat TV3 Mazidul 360 kot baru nak amik tindakan repair jalan..


Tak sabar nak cuti minggu depan nak balik KEDAH..Yeay!!

0 comments:

 

Sample text

Sample Text