Pages

Mar 4, 2009

Hajj

Alhamdulillah..Dah selesai urusan kedua..Langkah pertama saya dah buat masa baru² kahwin dulu..Sejak 2-3 bulan lately mcm teringat² teringin je nak menjejakkan kaki ke Mekah..Tak kira la dapat pegi Umrah atau Haji lagi Alhamdulillah..So harini lepas masuk ofis ptg td terus register sbb dah byk kali terlupa..Next step is to paksa pujuk en suami saya untuk pegi buka akaun kat TH..

Doakanlah kita semua dimurahkan rejeki yer..Aminn..Huhu..fulus kat lam akaun nun masih paras minimum lagik nih..Niat di hati nak la ngantar mama abah dulu..Kena kerja keras..

Giliran saya pd thn 1445H..Elok la tinggalkan anak² dah kawen sekolah time tuh..Huhu..

3 comments:

cik siken said...

amal,aku pun selalu lupa ja nak register.sebbaik hg tulis kat blog..hihi

amalsya said...

siken hg dah register??kena thn bilakah??

Name : missy keen said...

bagus2

 

Sample text

Sample Text