Pages

Sep 9, 2009

ke mana??

Last weekend ada misi lagi..berehat sekejap drpd membuat cookies..yer..sekarang malam² saya adalah sgt penat kerana menyiapkan tempahan²..Nasib baik mempunyai pembantu yg tahan stress dan sgt bersabar..seorang en suami bertugas shift weekend dan seorang mamaku yg bertugas shift malam di kala en suamiku bekerja ..

Tapi en suami bagi syarat kalau nak mintak tolong dia..iaitu jgn bagi dia stress..huhu biasalah bekerja dgn saya tekanan mesti kuat..barulah "rare"..hehe

ohh nak citer pasal weekend actually bukan pasal buat biskut..

saya, en suami dan anak² pi beli baju raya en suami..saya thn ni takdak baju raya..sob sob..sob..sedihkan..tapi takpa baju kenduri haritu elok lagik..bleh recycle..saya bukannya artis nak pakai baju takat sekali saja..tapikan baju itu semua agak tidak longgar la sbb badanku sekarang kurang kurus..huhu sedih lagik..


en suami cuba meniru trend masa kini iaitu snap gambar dalam fitting room..@thecurve

kendian kami pi nonton destinasi terakhir versi 3D..@cineleisure

sunny baru saya..

glasses 3D itu sgt besar dan kureng selesa..

kendian kami pi break fasting @buffet ikea..fyi sorang rm15.90

orang punya la ramai..start beratur untuk payment pukul 5.30pm..cashier bukak pukul 6pm
pukul 6.30pm baru bleh start queue up untuk amik makanan..and yes once u dah beratur sila la amik meals tu secukup-cukupnya..sbb kalu tak cukup nanti kena beratur semula..

before

after

meals ala kampung..haritu ada masak ikan semilang berlada, ayam masak merah, daging rendang, kerabu kupang, ulam,sambal belacan, pasta, kuih 2 jenis, buah 2 jenis,jelly, mee goreng and air 3 jenis..padan la dgn 16 ringgit..sedap ke tak tapi??for me biasa ja rasa semua masakan..


puasa belum tinggal lagi nih..

1 comments:

DiZi said...

adakah kerana *ttet puasamu belum ditinggalkan lagi??...

 

Sample text

Sample Text